Aku di tagged lagi huhuhuhu



1.andai korg seorg superhero yg dpt terbang,ape yg korg nak buat? aku nak bukak bisnes cam fedex tu..leh hantar barang sambil pegi vacation
2.disebalik kejayaan anda skrg ini, siapakah pendorong dan juga kekuatan anda? diri sendiri, family, kawan2....

3.sebelum anda melangkah kealam pekerjaan atau pelajran anda skrg,dimanakah anda dimasa itu?
sebelum keja ni study...tak jauh dekat dgn bangi jee
4.berikan kata motivasi anda kpd rakan2.. bersyukur dgn apa yg ada...berusaha utk apa yg belum ada

5.apakah wawasan anda? masih dlm perancangan...

6.siapakah idola anda?
nabi Muhammad S.A.W...
7.mngpa anda suka idola anda?
krn tak mampu jadi cam baginda saw

8.selebriti negara yg anda minat?
nik aziz, dr m

9.selebriti asing yg anda kagum? presiden iran...

10.last..korg tulis je lah ape pun.. lepas ni jgnla ada sapa2 ngada2 nak tag aku lagi hahaha...


tag 5 orang kawan.. erm...simpan dlu lar...xde idea lagi la..nk kne servey dlu lar...

okla tu amy kan hahaha

2 comments:

amie... said...

muahaha..ok la tu...lulus...
ade gak ayt aku terselit tu... =P

ZAMZ said...

nak buek camno..dah copy dari sana...lainla suruh buat soalan sendiri cfm takde ayat org lain hehee

Post a Comment