Happy Birthday....

lagu ni aku tujukan utk wife aku yg menyambut besday nya hari ni...happy besday..



Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan slalu memujimu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

[Reff:]
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna... Sempurna...

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

[Reff:]
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna... Sempurna...

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

6 comments:

Eriyza said...

Allah Selamatkan Kamu.
Semoga berbahagia selalu. :)

Myza said...

Holiday kat Kuantan ni kira birtday present Zamz utk wife dia la ye!

Tirana said...

Happy birthday to your beloved wife.. Mudah-mudahan kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

zamz said...

thanks to all the wishes...bagi pihak my other half

!x0r@ said...

Selamat ulang tahun kelahiran buat cik puan [..sila isi tempat kosong..]

Semoga panjang umur dan murah rezeki ya.. =)


-peace!-

As said...

hari tu dah baca...tak sempat nak komen...hehe

salam untuk wife zamz...dan hepi belated besday untuk dia...

Post a Comment