Iklan Merdeka Petronas

dah masuk pertengahan bulan august ni, saja nak tgk balik iklan2 merdeka petronas yg aku rasa byk mesejnya yg tersendiri......semoga kita mengambil iktibar

yg ni the cutest one...Tan Hong Ming and Umi Qazrina




yg ni tajam sungguh sindiran dia...huhu tapi byk kebenarannya



yg ni suruh jalan ke depan..jgn jalan ke belakang dan jgn asik harap bantuan jee..




iklan lawan perahu...stay united



iklan kena gigit lebah...semangat setiakawan..


4 comments:

Tirana said...

Salam Zamz..

Semua iklan ada message yang tersendiri.. Suka tengok

ZAMZ said...

salam tirana...sume iklan tu best kan

aeropama dot com said...

iklan petronas memang makan dlm beb. setiap kali musim perayaan aku tak sabo2 nak tgk iklan keluaran petronas. tertanya2 apa lak mesej yg cuba mereka sampaikan utk iklan terbaru...

cheers,

syam @ http://aeropama.com

ZAMZ said...

betul tu syam...tapi walaupun sindiran dia pedas kan...tapi org dpt terima tu yg penting..

Post a Comment