Abdullah tidak pertahan jawatan Presiden Umno


KUALA LUMPUR: Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini mengumumkan bahawa beliau tidak akan mempertahankan jawatan Presiden Umno pada pemilihan parti, Mac depan.

Beliau juga memberitahu bahawa akan berundur sebagai Perdana Menteri menjelang Mac depan.

sumber: berita harian

10 comments:

iEn said...

wah.. jap tol masa berlalu... :(

zamz said...

emm cepat je ien

wilda said...

mac depan? mcm x pecaya je..huhu..tp kena pecaya gak

zamz said...

emm percayalah wilda hehe

meen said...

salam lebaran zamz,

drop by nak kasi url baru ni

zamz said...

salam meen
tq

ZARA said...

Cam tak percaya jer....
tapi kesian kat dia...

zamz said...

emm kesian gak kat dia tapi kesian lagi kat kita2 nih

SlumbeRaja said...

setuju ngan zamz... nah baca post terbaru kt slumbeRAJA...

TIPS MENJADI AHLI POLITIK BERJAYA DI MALAYSIA

cendawanintim said...

memang elok benor..

Post a Comment