Akademi Koreksional Malaysia hehe


Akademi Pemulihan Malaysia atau Akademi Koreksional Malaysia,

Papan tanda Jabatan Penjara Malaysia ni terletak kira-kira 100 meter dari jeti Kuah.

Kalau ye pun nak ikut bahasa inggeris berpada2 lah..dah tentu ada bahasa malaysia...lainlah takde...bunyinya pun buruk je ekekeke

12 comments:

love is forever said...

aduhai..korek-korek lak nih...
sapalah mengeja tuh...bahasa jiwa bangsa!

alan said...

tak enah dengarun pasal ni hehehe

lupekanje said...

tak suai langsung...dah tk ada yg nk mikirkan perkataan yg sesuai gaknya...akedemi pemulihan ke..aper ke..

Zamz said...

fina..budak2 baca pun konpius nih

Zamz said...

alan ni kan baru dgr hehe

Zamz said...

achik tula..bahasa melayu kan ada..lagi nak convert dari bahasa inggeris kan..

Nadine Zuharra said...

hehe..kelakar2..akademi pemulihan tu lagi sedap didengar rasenye..
*dlm kamus dewan kdg2 3-4 perkataan-satu maksud,boleh cari ape dlm tu..

Aku-Ida said...

macam main korek2 plak.. wakakakaka.. korekpasir ke.. korek idong ke.. huhuuhuu

zamz said...

nadine..ntah sapa la yg bijak sgt buat papan tanda tu..suruh budak2 pun diorang tau nak letak pemulihan instead of koreksional hehe

zamz said...

engkau-ida

hahaha

Anonymous said...

zam...mmg kt ctu tmpt korek2 ekeke

Zullism said...

korek jangan tak korek hahah...kelakar pun ada pelik pun ada

Post a Comment