Mesir, Arab Saudi Mahu Bangunkan Gaza


nyawa yg ilang tu bukannya boleh hidup balik..dah ramai mati baru la nak bersuara nak bangunkan balik gaza..padahal tu org arab sendiri..kalau bukan negara arab yg kena agaknya buat tak kisah pun kot

5 comments:

Adry said...

ish ish ish... kalau bangsa lain lagi la dorang buat bodoh jerrrr...

Nadine Zuharra said...

hmm,diorang masih blurr mane satu yang lebih penting..nyawa atau harta...
tp alhamdulillah..kalau betul bagai dikata,nasib anak2 palestin yang terselamat tu akan bertambah baik..
*tp israel takkan pernah diam,satu hari mereka akan 'sawan' kembali..

Mak Su said...

eleh dorang tu, dah ujung2 ala-ala keadaan selamat baru nak keluar suara.

MasNurin said...

sedih tiap kali bukak paper dan tengok gambar2 yang mati tu.

Ir. hydir said...

pulihkan benda yang dh musnah...
kenapa tak pertahnkan benda yang dh ada...
peluang bisnis kot utk arab saudi ni...

ish3 ... :(

Post a Comment