Patutla Cikgu2 Maths Selalu Pening2




hehe kelakar siot..tak sangka diorang ada idea nak jawab camni hehe

12 comments:

Tirana said...

Hahahaha..bijak-bijak..hehehehe..

penjenayah.merah.jambu. said...

hahaha..
kretip gile..

love is forever said...

caya zamz, memang suka buat lawak pagi yek?

crescent said...

cikgu math ke? haha
lawak btol bebudak tu..
cayalah..hahaha

RHEA said...

erk.. bukan salah guru mendidik..

KE said...

gambar 1,3,4 aku dah penah tengok tapi gambar yang kedua buatkan aku pecah perut tergelak.hahaha

Zamz said...

tirana mmg bijak kalau dia sengaja nak bagi jawapan camtu hehe

Zamz said...

pjm...penah try jawap camni tak dulu2 hehe

Zamz said...

fina..tak kisah pagi ke petang ke..ikut suka org yg baca hehe

Zamz said...

crescent sure cikgu dia pun tergelak tgk jawapan nih hehe

Zamz said...

rhea..takde sapa salahkan guru kalau jawapan dia camtu..cikgu pun tak terpikir nak jawab camtu hehe

Zamz said...

KE dah pecah ke huhuhu

Post a Comment