Cerita Pening


pening tgk cite kat perak ni dari smalam...sume org cakap lain2..tak tau sapa yg betul...sume dah cakap berbelit-belit...kita lihat sapa yg kenaa...hehe

6 comments:

azhar said...

politik banyak sangat pemimpin kita hari nie...negeri & negara camne???Rakyat dah ramai kena berenti kerja nie??

Myza said...

Macam - macam sekarang ni! Dunia oh dunia!

Zamz said...

tulah byk lagi isu2 lain yg penting tapi diorang ni asik berpolitik je..

org sume sibuk dgn kegawatan ekonomi..ada yg nak kena buang keja, yg dah kena buang keja, kena potong gaji, jenayah yg meningkat, masalah sosial..benda2 remeh jugak diorang nak sibuk

Danish Andzar said...

x yah pening2 lar bang...namanya pun politik...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Politik yang cam apa jer...

kejap nak letak jawatan..nak tanggung malu la...pastu ada tarikh lain plak nak letak..pastu isu lain..lain2~

Idalara said...

begitulah dunia politik...kita tggu dan lihat apa yang akan terjadi pada mereka..tapi harapan kita hnya satu negara kita tidak dijajah...

Post a Comment