Nak Buang Air Besar Pun Kena Cukai

tutup je takyah flush tau hehehe

bila dah jadi macam ni..sume nya duit..

nak flush pun kena bayar cukai lebih..

sanggup ke korang tak flush semata2 sbb takut kena bayar cukai huhuhu

11 comments:

myfr3ak said...

kah..kah..kah.. ni baru betul-betul hebat! Wakakaka, semua main korek tanah wat lubang..takyah pakai toilet!

Kah..kah

IxoRa said...

aii tak sanggup la.....

Amer Aan aka Green Arrow said...

ahahahah...
lawok..
lawok...

Naz said...

saperlah yg sewel nak wat cukai2 nih???

AHMADSUFI6177 said...

gile arr buat gini... xsanggup aku kalo gini... hancing!

NIMI♥ Co. said...

eeeee xsanggup!!tolong r paham

caNNyGurl said...

gile punye law..i rela tahan perut kembung segala drp kene byr cukai

*erkk..yeke*

fezaL Mohd said...

bodo jerk haha

Mak Su said...

aiyo, buat jamban terbanglah

Nadine Zuharra said...

kalau yg busuk2 kat negara depa ni paham2 je la kan..nak buat camane,nak jimat nye pasal.. :D

Zamz said...

haha dah air tak cukup..kenala catu nak buek camno kan..dulu masa tahun 98..air asik takde je ..kita pun kena catu gak..cuma takde la diorang kenakan cukai lebih hehe

Post a Comment