Usik-Usik: Murid, Cikgu Dan Sekolah





sengih aku tgk kartun2 nih hehe

7 comments:

Myza said...

Semua tu macam ada je kat sekolah zaman sekarang ni! Yang meja English teacher mmg macam yg dalam gambar tu!Hehehe!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

jangan la student ku lagu ni gak...

alahai....

hehehe~

Zamz said...

sume student camtu ke myza termasuk yg suka ngorat cikgu ek...cikgu myza penah kena ngorat tak

Zamz said...

zara doa byk2 hehe

RHEA said...

Kesian anak2 muridku.. murid sekolah rendah membawa buku teks banyak2 ke sekolah.. beg sama besar dgn orangnya.. tapi.. nak buat mcm mne kan.. semoga ilmu yang dorg perolehi manfaatnya lebih berat drpd buku2 yg dikendongnya tu.. semoga mereka (guru yang menjadi perantara untuk menurunkan ilmu kepada murid ..dan murid yang bersungguh-sungguh menuntut ilmu) diberkati Allah.. amein..

Zamz said...

amin gak cikgu rhea

mOhD^.^rAz said...

suka gmbr yg last sekali..ahaks :)

Post a Comment