Zaman Dah Berubah..Begitu Juga Kita

kalau ikut posting aku sebelum ni bila kat australia org yg byk sumber kumbahan nya makin byk cukai diorang kena bayar...byk gak komen2 korang

tapi aku rasa kalau org dah terdesak terpaksala kan..nak berjimat cermat..

aku teringat masa dulu aku kecik2 macam nila toilet2 kat msia..esp kampung2 kan..

mana ada flush pun...tapi org tetap melepaskan hajat diorang bila perlu...

masa tu takde la dgr org cakap geli sampai taknak berak hehe

selalunya pepagi buta dah dgr apek dtg angkut bahan2 kumbahan nih..aku tgk selalunya kurus je apek tu..

walaupun aku kecik lagi masa tu ..aku mmg memahami kenapa diorang kurus..mesti sbb takde selera makan hehe..

yela zaman dah berubah kan...kita pun mengikut peredaran zaman

10 comments:

Anonymous said...

hehe.. klakar ka kau... weh... kau umo brapa skg? sempat lak tgk apek tue??

Zamz said...

aku muda lagi..sbb tu masa tu aku kecik lagi hihihi

Anonymous said...

haha neh mcm nostalgia kat flat seri wangi dalam pi mai pi mai tang tuh adjer. ehe

Zamz said...

haha aku suka tgk cite pi mai pi mai tang tu tu..sampai skrg tak jemu

@LiYaNNuaR ツ said...

aku penah guna toilet camtu... penah jugak kena q... mmg oldiest seeeh

Zamz said...

hehe aliyannuar..mesti nostalgia kan hihi

chekgu Bani Hassim said...

erm...ade pulak pencacai najis mase zaman ko mude2 dulu ek??

agak2 apek tu buat ape ngan najis tu ek??

Zamz said...

aku tak sanggup nak agak lah masa tu hehe

aalil Belajar SEO said...

itu gambar nya dmn?
hehe,,

salam..
morphost antivirus lokal

husz_nie said...

hehe.. ye.. dulu2 mmg toilet nye macam tu.. kekeke.. tu sbb org ckp berak dlm tong...

tp masa tempe budak2 dah jamban pam dah.. kekeke

Post a Comment