Cite Pagi Sabtu

Utusan Malaysia Online_1243035324539

macam2 gak cite pagi ni..antaranya..

mb perak tukar lagi hihi

isu msia-spore dan juga jambatan ketiga..

selebihnya baca lah newspaper...korang beli ke baca kat internet je...mcm aku sah2 lah baca kat internet je hehe

8 comments:

Tirana said...

heeee..tak kuasa nak habiskan duit beli akhbar yang banyak tulis cerita tak betul ni..

Zamz said...

tirana baca je takpe..percaya belum tentu kan..kat mana2 pun sama gak hehe

IxoR@ said...

choppp!!

Ixora ternampak news itu...Adlin & Emilda selamat diijabkabul...

nampak nau gila hiburan kan? :D

@LiYaNNuaR said...

dah taktau ape nak komen :(

zamz said...

haha ixora gila ke..biasala tu..bahagian hiburan esp bab kawin2 ni mmg menarik sikit

zamz said...

aliyannuar...cakap je no komen hehe

SeriBahasa said...

dah tak majoriti macamana nak jadi mb manusia...manusia...

SeriBahasa said...

artis kawin heboh seluruh akhbar, kita kawin nak hebohkan kat mana?

Post a Comment