Jom Makan Ubat huhu


adeh malas plak nak mkn ubat2 nih...

byk lak tu

zaman skrg ni mcm common sgt lah makan ubat, supplement etc..

macam2 nama ada sampai kekadang terpikir gak betul ke sume nih..boleh ke percaya?

zaman dulu takde pun supplement segala tapi org lebih sihat dari org zaman skrg

14 comments:

KE said...

zaman dah berubah.. dunia dah maju.. so inilah hasilnya.

Bapak said...

betul...zaman dah berubah, dunia dah maju..hehhe

dulu tak banyak makanan ada pengawet cam sekarang. keje pun banyak keluar peluh, senang toxic dalam badan dikumuhkan, bak org sekrg kat detox

sekarang dah la keje kat aircond, makan x ingat. fast food lagi, exercise punyer la liat. tue pasal la..hehhe (tazkirah kepada diriku sendirik gak..heheh)

bEEdLE d' bARd said...

sbb org zaman dulu x macam kita yg sekarangni..byk sgt terdedah dgn mknn yg x elok..bahan kimia byk..tambah lagi dgn asap rokok n kereta..

lupekanje said...

acik tk gemo makan ubat....tpi sejak akhir2 ni dok telan panadol sokmo.

IxoR@ said...

jgn jadi hamba dadah.... ;P

zamz said...

KE makin maju makin byk ubat kena makan..in future tak tau la camana kan

zamz said...

bapak tazkirah kepada diriku juga hehe

zamz said...

beedle n bard

org dulu pun isap rokok gak..rokok daun lagi tu takde filter pun hehe

zamz said...

achik asik telan panadol ke..org cakap selalu2 sgt tak baik utk kesihatan

zamz said...

ixora tu bukan dadah laa :P

dins said...

kat opis aku ade org tu banyak jenis koleksi supplement..aku tak tau la dia makan ke tak.. :)

Zamz said...

org lain yg mkn kot hihi

BudaK^512Mb~ said...

wow!! tu ubat ke boom!!? mau mletup pwot gue klo mkn nih.. hoho

zamz said...

budak 512Mb ..bukan ubat laa..supplement hehehe

kalau ubat org tak nak mkn..kena tukar sikit nama dia hehe

Post a Comment