Weekend Is Just Around The Corner........Best Tak???

wah esok dah jumaat..lusa dah sabtu..bestnya weekend lagi..

laju betul minggu demi minggu berlalu macam tu je...

kekadang aku sendiri tak ingat apa yg aku dah buat for that week..

sedar2 dah weekend..pastu start monday plak lagi..dan akan berulang lagi ke minggu2 seterusnya...

sedar2 lagi dah tahun 2010..huhu

aritu baru je rasa celebrate new year 2009 siap dgn azam baru sume kan..skrg azam ntah ke mana...

kekadang teringat gak boleh ke kita slowkan masa ni kejap..letih lah rasa asik terkejar2kan

always wish we have more time walaupun sepatutnya masa yg kita ada dah cukup untuk kita mencapai target...apa target aku?..target korang?

aku lapar lah rasa nak makan coklat choki2

8 comments:

adie said...

a'aa kan..cepat betul masa berlalu. akhir zaman.

gambor kocing tu cam lucah je.hehe

IxoR@ said...

mmg cepat sekali masa berlalu....

rasa baru je sambut raya last year, dah nak raya lagi...posa pun tak habis ganti... :P

Zamz said...

mr penyubiru..betull tu akhir zaman kan..lucah ke hikhik..aku innocent tak perasan pun lucah hihi

Zamz said...

ixora..ganti cepat..kang kena bayar pidyah hehe

Kujie said...

Hari ni anak kak jie balik dari asrama...best
sabtu ada kerja kat cameron highland...pergi sehari..ahad balik

sedar2 je...dah isnin sibuk sana sini uruskan rumahtangga......


ishhhh...cepat betul

Zamz said...

wah anak kak jie dah besar ek..siap ada kat asrama lagi

tapi mmg cepat kan time skrg ni

kg paris said...

wow cute punya miow...kalo aku gigit idungnya best tu

Zamz said...

kgparis cubalah gigit hehe

Post a Comment