Hari Yang Panass

mmg panas betullah skrg ni kan..hujan pun turun sikit je..

rasanya aritu cam dah hujan tapi kejap je...nampaknya macam lama lagi ek fenomena nih sampai bulan ogos..dah la posa masa tu huhu

kalau tgk berita tadi, hari ni je ada 30 call pasal kebakaran belukar, hutan etc

apa usaha kita nak sejukkan dunia nih ek

8 comments:

IxoR@ said...

jgn la bakar sana-sini....

kita sendiri rimas dan panas, apalagi bumi....

....cara lain, ada byk lagi.....

meo188 said...

tidoq bogel... huhuhuhu

joegrimjow said...

ayat jiwang ni buat nak jiwang ni

Zamz said...

joe..kat mana yg jiwangnya panas2 nih hehe

Zamz said...

adeh meo..tak sanggup aku hihi

Zamz said...

ixora tak yah bakar2 pun kekadang ada tempat cam hutan, belukar terbakar sendiri musim2 camnih

ubey said...

haha. sape cdg tido bogel tu. haha. mmm. ptt pn skrg pns gle. dlm bilik pnsg kipas pn rase hangat2 lg

are-bue said...

yap memang panas kat bkt kayu hitam nie..

Post a Comment