Urut Refleksologi...

tadi petang aku try gi urut refleksologi..sbb rasa badan pun sakit2 je sbb smlm

sebenarnya sebelum ni dah penah try urut refleksologi tapi kat tempat lain la..

so kali ni try tempat lain plak..sebabnya tempat aritu tu sakit sgt

tapi tadi aku pegi pun sakit gile gak..mamat tukang urut tu cakap..urut mmg la sakit
kalau tak sakit tu bukan urut refleksologi namanya..huhu

cuma aku tak sure aku rasa sakit sbb mmg sbb keadaan aku ke..ataupun sbb dia yg tekan kuat2

kalau tekan kuat2, tempat tak sakit pun jadi sakit kan..konpius aku

4 comments:

azizan4444 said...

bez ke urut refleksologi ni?x pna lagi urut2 ni..

Zamz said...

azizan urut utk org2 tua je hahaha

erie said...

urut refleksi mmg menyakitkan sbb dia picit urat utk melancarkan perjalanan darah kita... tp kena ingat klo buat selalu urat boleh kemek... kata doktor la... bkn aku yg kata.. hehehe

Zamz said...

yeke erie..dasat gak tu..aku takdela pegi selalu

Post a Comment