Nak Cite Pun Malasss...


Pada masa dahulu, ada sebuah kampung dimana semua rakyatnya amat RAJIN belaka tidak ada yang malas.

Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas.

Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki
mengaku
Katanya : "saya adalah yang paling malas"


Raja pun bertanya : "apa tahap malas awak?" Lalu jawab lelaki tersebut :"kalau saya hendak makan,ada orang yang menyuapkan saya".

Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi : "Saya lebih malas lagi dari
dia tuanku".

Tuanku pun bertanya kepadanya : "sampai mana pulak tahap malas awak?"


maka jawabnya : "Kalau saya makanpun, sampai ada orang tolong
kunyahkan".

Maka raja pun terdiam.....


Tanpa disangka2 datang seorang budak lelaki datang kepadanya sambil
berkata: "saya adalah yang paling malas tuanku".

Raja pun bertanya: "bagaimana pula tahap kemalasan awak?"

budak itu pun menjawab : "Nak cite pun malas"....

aku tgh dilanda tahap kemalasan melampau nih..nak kena membaca la pulak huhuhu

29 comments:

::AnEp:: said...

macam penah dgr citer nie..dimana ya...nk citer pon malas..hahaha

KhairiL's said...

wakaka...lawak
apsl skrng ni musim malas ke, semua org malas

..::mrsMeme::.. said...

mmg sgt malas!!~~

IxoR@ said...

hihihi....

ixora pun mmg amat malas nk baca....just baca ending entri ni je.

:D

meo188 said...

geli usus besar sye.... huhuhuhu

meo188 said...

geli usus besar sye.... huhuhuhu

Zamz said...

meo geli betul ek sampai dua kali komen ekekeke

Zamz said...

ixora..nak baca pun malas ke :P ngeja je lah

Zamz said...

mrsmeme student tak baik malas2

Zamz said...

khairil dah berjangkit la tu huhuhu

Zamz said...

anep dgr kat mana ek..

Idalara said...

alamak zamz..
ida tk bleh berjangkit penyakit malas ni
alamat tak siaplah almond idalaar nnti..heheheh.

Zamz said...

idalara malam ni je takpe hehe

ezany said...

nak komen pun malas ni.. haha..

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

heheheh..kelakar

Myza Pesona said...

Musim malas sedang melanda! Awas jangan sampai jadi wabak pulak macam H1N1! Melanda seluruh Malaysia

aRien de GreaT said...

hahahah..klakar la...mang budak last tu malas giler..giler malas...hahahahhaa :D

~ieDa~ said...

Mmg malas tahap kritikal da tu!

azizan4444 said...

haha..mula mmg malas nk bace tp snggp abes kn sbb lawak bodo tahap dewa.hak2

Kak Long said...

Tiba-tiba je jadi malas nak pergi tempat lain sebab nak baca blog awak ni sampai habis hehehe...

xiiinam said...

..malas sungguh aku nak tulis komen....



Ha...ha...ha....kelakar sungguh! Nak ambik budak tu jadi anak angkat lah....

Zamz said...

ezany..malas2 pun komen gak haha

Zamz said...

myza ..malas ni wabak turun temurun dari dulu sampai skrg hehe

Zamz said...

arien sib baik tak gila haha

Zamz said...

ieda mmg pun..tapi nak malas pun kena guna otak gak hehe

Zamz said...

en azizan takyah baca lain kali :P

Zamz said...

kak long sila3 hehe

Zamz said...

cklah nak ke hehe

imanshah said...

Malas2 buat ketupat daun pals lah!!haha

Post a Comment