Jalan2 kat sekolah pendaftaran darjah 1

10 comments:

~Firsya~ said...

menarek la sekolah nie,kaler oren gitu..

LuVidA^^ said...

dajah 1?
sape2...

ezany said...

oo.. dah boleh daftar skang ek bdk darjah satu..

Precious said...

Darjah 1? Bukan tahun 1 eh?

xiiinam said...

Peringatan untuk guru besar...

Berhati-hatilah..
Kerana sekolah ini akan lebih kerap masuk blog zamz tahun depan....

Errrr...anak dia masuk tahun satu ke....?
He..he..he...
Atau...dia cikgu sekolah ini....?
Jangan salahkan kekonpiusan aku...mentafsir imej pegun tanpa cerita...he..he

Zamz said...

tul tu firsya cam ceria je kan kaler oren

Zamz said...

Luvida..bukan saya semestinya miahahaha

Zamz said...

ezany boleh daftar dari skrg..utk sesapa yg nak masuk skolah tahun depan lah..

Zamz said...

precious masa kitorang dulu darjah satu hehe..sama je kan

Zamz said...

xiinam..hahaha

tadi pun nak amik gambar ada sorang cikgu tu cakap encik takyah la amik2 gambar haha...

tapi sbb ada wifi kat skolah tu kan..laju plak tu..tu yg nak gak buat live posting tuh..dan semestinya tanpa cerita lah..

lepas ni antar anak skolah je boleh buat satu entry hehe

Post a Comment