Kadar Zakat Fitrah Bagi Negeri2 Di Malaysia

nampaknya kadar zakat tahun ni dah keluar, tapi utk kl dgn kelantan takde plak..tapi aku rasa shud be lebih kurang je la kan

seluruh umat islam di msia akan mula berpuasa hari sabtu

selamat berpuasa utk sume..hopefully kita sume berusaha berpuasa dgn lebih baik dari tahun2 yg lepas dan perbanyakkan lagi amal ibadat pada tahun nih..

mana la tau tahun ni tahun terakhir kita berpuasa kan..

5 comments:

meo188 said...

kadar hantaran ikut negeri berape ye?
huhuhuhu :p

IxoR@ said...

en. meo ni, kadar hantaran ikut sukahatimu la....

mas kahwin baru la ikut negeri, saja buat2 tak tau ye? hihihii...

zamz & meo : selamat berpuasa....

ezany said...

penduduk kl ngan kelantan xyah bayar kot.. aku dah ler duduk kat kl ni.. :p

aZuRa AhMaD said...

Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa....

Jard The Great said...

selamat bersahur dan berpuasa ye.. ;p

Post a Comment