Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum firstly aku nak ucap terima kasih kat korang2 yg selalu masuk sini dan selalu tinggal komen kat entries atau shoutbox dan jugak tak ketinggalan yg selalu baca je. Sorilah bulan posa ni aku kurang aktif sikit masa tak menyebelahi kita slalu so kurang masa utk berblogging. Sempena hari baik bulan baik aku menyusun jari memohon maaf di atas segala kekurangan dan apa2 jugak benda yg boleh menimbulkan rasa tak puas hati sesapa jelah. Semoga Allah memberkati kita semua. Akhir kata selamat menyambut aidilfitri dan maaf zahir batin. Aku sebenarnya dah ada kat kg sebelah wife dan kejap lagi nak btolak ke penang pulak. Harap2 jalan clear dan semuanya selamat.

8 comments:

myfr3ak said...

selamt hari raya aidilfitri bro!

Bro bertolak ke penang, aku nak bertolak ke sitiawan pagi karang dari penang ni..hehe

hati2 bro!

Bapak said...

Selamat Aidilfitri Zamz!

Kasawari said...

Ucapan Selamat Tinggal Ramadhan dengan penuh terharu dan berdoa semoga dipertemukan sekali lagi di Ramadhan yang akan datang..

Selamat Hari Raya..

Maaf Zahir dan Batin dari Kami sekeluarga..

Shifu67 said...

Selamat Hari Raya.... jom makan tart nanas...

imanshah said...

Biar hati sejernih air,jangan pula dipenuhi lumpur
Kalau salah belum berakhir,harap diampun dengan rasa syukur
Jika budi dipenuhi ikhlas, jangan ia disulam tuba
Jika ada salah dan silap, harap diampun di hari raya...
Biar amarah disunting sunyum,ibarat pekerti disulam kasih
Harap dihalal makan dan minum, ibarat rezeki yang tidak disisih

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community

IxoR@ said...

selamat berhari raya utk zamz & keluarga...

pulang berhari raya di kg, berhati-hati di jalan raya ye...

:D

meo188 said...

selamat berhari raya

Post a Comment