Selamat Hari Isnin dan Selamat Bekerja hehe

sure ramai dah start bekerja arini kan..so selamat kembali ke ofis..dan selamat bekerja selepas seminggu beraya..okla tu kan..

aku je extend sikit cuti sampai khamis ni muahahaha..sebenarnya sbb maid aku balik kg huhuhu

dah cite pasal maid ni arini keluar front page pasal isu nih..tak abis2 lagi

demanding betul diorang ni nak gaji tinggi2...kalah org msia..

takde ke org msia yg nak jadi maid ek..senang sikit..takdela duit kita pun keluar ke negara lain..byk tuu..billion beb

pastu cite anak norlia ghani jatuh dari tingkat 7 pangsapuri sbb nak kejar pencuri...ada lagi org baik zaman2 nih..alfatihah utk edi rizal


4 comments:

intan.dayana said...

wahhh!!! lame nye dea cuti.sgt sronok!

kuina said...

sy dh start keja minggu lepas lagi...
dah 2 kali balik kampung..

erkkk..

zamz said...

intan cuti lama bersebab ...tapi mmg best cuti 2 minggu

zamz said...

awalnya start keja kuina..mesti kg dekat ek

Post a Comment