Kagum Pulak Baca Berita "Kuda Belang" Zoo Gaza Sbg Hiburan Nih



sumber: kosmo


walaupun zoo kat msia ni tak seberapa sgt tapi kira jauh lebih ok la nak dibandingkan dgn zoo kat palestin ni kan

kuda belang pun takleh nak beli sampai kena cat je belang2 atas keldai so that nampak mcm kuda belang

tu baru kuda belang belum lagi binatang2 lain yg selalunya kira binatang yg wajib ada kat zoo mcm singa, harimau, gajah etc.

at least budak2 termasuk org besar bolehla rasa sonok sikit dari asik terkepung dgn askar israel je kan

3 comments:

kucingorengemok said...

orang kalau kekurangan selalu akan jadi lagi kreatif macam ni kan...

Mr PenyuBiru said...

aku pun kagum.survive giler diorang.

iEn said...

ni kuda ke kambing neh? hehehe

Post a Comment