Tengok unta kat LCCT ni rasa nak pegi dubai je baru rm499 sehala

5 comments:

Umar Zakir Abdul Hamid said...

haha.. okay gak tu..
tapi
pergi balik dah 1000
mesti duk lebih dari sehari
agak beribu2 gak tu
tspi okay gak aa

ezzati said...

lorr..ada murah lg la..rm199...tggu promo :) ..
nxt year ada g jeddah lg..leh wat umrah trus :)

IxoR@ said...

wah... 'everyone can fly'

best ni...kita tgk unta la lepas ni.....

p/s: mmg dah tergerak nk wat entri ni, tp nak balas msg kat shoutbox dulu....nak wat entri makan lagi la...mesti korang tak menahan nti...hehehehe....

Zamz said...

umar zakir biasala tu nk gi oversea mana ada yg murah hehe

Zamz said...

zati yg ni dah net takde airport tax

Post a Comment