Salam Ahad


layan waka waka by shakira

salam hari ahad..
nampaknya diam tak diam world cup dah sampai ke penghujungnya. kejap je rasanya sebulan berlalu. pagi esok plak kira penentuan antara spain dgn belanda,sapa plak akan jadi world cup champion kali ni kan. rasanya first time aku buat posting pasal world cup, aku mmg rasa spain ada chance cuma bila first game diorang kalah, mmg tergugat jugakla kan confidence level peminat2 spain. tambah2 plak dari second round sampai ke semi final mmg jumpa team2 yg favorite. camana pun aku rasa spain akan jadi champion kali nih.

on the other side plak, holland masuk final nak cakap nasib pun biasala bola tu bulat kan esp bila diorang beat brazil aritu. tapi game2 diorang yg lain nampak mcm senang sikit esp bila diorang jumpa uruguay masa semi. aku rasa diorang mmg dah confident akan masuk final bila jumpa uruguay aritu. tapi smlm aku rasa uruguay mmg boleh berbangga la bila lawan germany utk 3rd 4th placing, mmg fight gak la walaupun germany tak turun kan first team. second goal uruguay by diego forlan tu aku rasa mmg superb la.

apa2 pun mlm ni jgn lupa layan final. 

esok ramai agaknya yg cuti tak pi kerja sbb berjaga sampai pagi hehe.

0 comments:

Post a Comment