Layan Lawak: Manusia Mudah Lupa...hehehe

Cite 1

I was in the restaurant yesterday when I suddenly realized I desperately needed to pass gas.
The music was really, really loud, so I timed my gas with the beat of the music.

After a couple of songs, I started to feel better.
I finished my coffee, and noticed that everybody was staring at me....
Then I suddenly remembered that I was listening to my iPod.

Cite 2

Pada satu pagi ada seorang murid yang sangat pelupa (Ajoi) semasa darjah satu,

Bapak Ajoi: Ajoi dah siap nak g sekolah? Jom abah hantar
Ajoi : Dah siap bah, jomla (sambil naik motor abahnya)
Bapak Ajoi: La beg maner?
Ajoi : (Tepuk dahi) Alamak terlupalah bah!

Keesokan harinya

Bapak Ajoi: Ajoi dah siap belum?
Ajoi : Dah bah..jom .. (sambil naik motor abahnya)
Bapak Ajoi : Uniform tak pakai?
Ajoi : (Tepuk dahi) Alamak terlupalah bah!

Keesokan harinya lagi

Ajoi : Bah, jomla hantar Ajoi ke sekolah(sambil mengejut bapanya yang sedang tidur)
Ajoi: Uniform dah pakai, beg dah ada, pencel box dan ada,pensil dah ada, pemadam pun ada nih!
Bapak Ajoi: (Sambil tepuk dahi Ajoi) Hari ni kan hari sabtu, mana ko sekolah!

Cakap pasal lupa nih..smalam aku terlupa gakla yg bumper keta aku tu rendah sikit. So smalam bila terkena divider kat tempat parking(ntah kenapa pulak divider parking kat situ tinggi sangat), dah runtuh pulak bumper keta aku. arini kena la gi fix balik. hopefully boleh repair la. kalau nak beli baru mau kena rm400 to rm650. huhu

1 comments:

Zura said...

melayan duit..

Post a Comment