Satu Rumah RM30....

Baru rasa ringan sikit kepala tgk rumput keliling rumah dh pendek..kalau tak rasa brserabut je. satu rumah rm30, kalau sepuluh rumah dah rm300..tu baru satu hari. tu baru part time..yg penting rajin

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

Heldamelissa said...

senaman sket potong rumput eheheh

Bb Hussain said...

ye betul..kalau rajin banyak mereka boleh dapat.. :)

Zura said...

itu pun dh byk..

Zamz said...

helda bukan tknk buat sendiri machine je takde hehehe...

bb: betul2..ada sorg tu dulu jalan kaki je..skrg dh naik motor..makin maju plak

zura: ada gak yg lagi melampau mintak sampai 50..tamak betull

love is forever said...

asal ambik gambar umah sudut sini jek, ambiklah sudut lain pulak, ni kat ner

Post a Comment