Showing posts with label anak. Show all posts
Showing posts with label anak. Show all posts

Pengorbanan Seorang Isteri...ekekeke

Sayang Anak Rotan2Kan

korang penah kena rotan ke kecik2 dulu..

seingat aku dulu kat rumah aku rotan pun takde...so camana nak kena rotan kan..hehe
kalau nakal sangat pun takat kena marah je lah..tu pun dah takut gile..

tapi malam ni anak aku pulak yg kena rotan..dgn sapa lagi kalau bukan aku kan..
rasa bersalah pun ada..tapi pikir2 balik kalau tak kena diorang tak belajar pulak...

hemm...korang camana ek..esp yg ada anak2 kecik tu..