Debat Datuk Seri Anwar dan Datuk Shabery

korang tgk tak tadi....menarik gak debat nih

Part 1



Part 2




Part 3

5 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Macam tak menjawap soalan 'mamat' yang itu.

zamz said...

tula dia..lain dia tanya lain dijawab..ni kalau kat skolah dulu sure tak dpt markah nih

callister said...

nordin kardi 2 mcm bengong je..
xsuke la tgk dia..
and byk soalan xdijawp..

zamz said...

haha nordin kardi...aku yg takde phd prof pun tau apa kaitan ipp dgn harga minyak hehe

Anonymous said...

Kalau ikut kesopanan Nordin Kadi:-

Seolah-olah Nordin Kadi seumpama seorang yang telah diluluskan oleh UMNO sebagai penal BN akan buat serangan peribadi seboleh-bolehnya kepada DSAI, untuk mendapatkan keseronokan di kalangan kawan-kawan dalam UMNO bahawa Nordin Kadi adalah anjing UMNO yang baik.

Post a Comment