Joom la Futsal

arini mmg memenatkan la utk aku...apa tak nya ada tournament la jomla futsal..

actually aku budget nak lepak je jadi reserve...almaklum la kaki ni pun ala2 nak tercabut dah huhuhu...alih2 pagi tadi sampai tgk takde org plak....2,3 org takleh dtg ada keja

aa..sudah takkan aku kena main kot...siap sampai lambat tu dah bajet tak main kan hehe
aku sampai je diorang cakap lepas game ni game kita ....langsung tak sempat nak makan minum..

redah jeee..bak kata nadia af


nasib baik masa nak main tu ada sorang sampai....leh la..ada 2 org reserve..
aku dgn senang hati volunteer jadi reserve lah hehe..

tapi apa2 pun lepas la jugak kitorang ke 2nd round ...kira leh dibangga kan jugakla


masa 2nd round tu...team yg lagi satu tu kira ok la...tapi kalau tak disebabkan sorang team kitorang kena main utk team lain...aku rasa kitorang ada chance..

last2 kitorang tewas 0-1...

kira ok la tu tak sesia aku main lepas gak 2nd round ...cuma yg tensennya letih menunggu tu lebih lagi dari letih bermain...yela team pun byk..apa2 pun gud job la kepada penganjur...

cuma rasa rugi lak sbb mlm ni takleh la aku pegi futsal dgn bebudak staroba 94..huhu


0 comments:

Post a Comment