MAHA 2008 Malaysia Agriculture, Horticulture and Agrotourism Show 2008 12-23 August 2008


saja nak promote MAHA 2008, selalu aku dengar mcm best pegi tempat nih..byk promote barang2 tempatan kat Malaysia Agro Exposition Park Serdang

"SERDANG 21 Ogos - Bilangan orang ramai yang berkunjung ke Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) 2008 dijangka melebihi 1 juta orang pada Sabtu ini.

Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Mustapa Mohamed berkata, MAHA 2008 yang akan melabuhkan tirainya pada hari tersebut bakal menjadi tumpuan orang ramai apabila pesta jualan murah turut diadakan"

rodeo pun ada utk sesapa yg nak tgk live..selalu tgk kat tv je
barang2 yg dijual...

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

fuyooo..ramainya...so,apa yg ko nak buat lepas tengok MAHA tu? jom bela kambing boer.hehe

zamz said...

haha aku penah tgk kambing boer tu kat mardi kluang..besar siot tak macam kambing biasa laa

Post a Comment