Home Decoration: Fish Pond

Bestnya tengok rumah2 yang ada kolam ikan macam ni. Rasanya kolam ikan ni memberi ketenangan kepada tuan rumah dengan ikan2 yg bergerak dalam air, bunyi air dan pergerakan air tu sendiri. Best kan....


letak pokok2 sikit bagi nampak kehijauan...cuma kena rajin bersihkan la kan


tapi kolam2 macam ni utk rumah2 yg besar lah..sure teruja punya

6 comments:

As said...

memang la best zamz...rasa tenang saja dengar air tu mengalir dan tengok ikan2 tu bergerak...tapi kena la rajin jaga...takut nanti ada binatang lain yang tumpang sekaki...ekekek...

zamz said...

en bad mmg suka tempat mcm ni hehe

As said...

ekekek...cuba tanya en bad...dia suka ker?... :P

zamz said...

dia senyap jee hehe

Myza said...

Mmg best kalau ada kolam macam tu kat umah. Tenang je bila tgk ikan2 tu semua. Macam terapi la pulak! Kurangkan stress lps kerja. Tapi yang lecehnya.... nk kena maintain kolam tu!

zamz said...

haha ada kolam tu mmg leh ilang kan stress..bila bab nak bersihkan tu stress dtg balik ...

conclusion nya amikla org gaji hikhik

Post a Comment