Sebelum Cahaya

sebelum ni aku penah letak dah lagu ni...tapi sbb aku suka sgt lagu ni saja nak letak sekali dgn lyric sekali hehehe



Song lyrics | Sebelum Cahaya lyrics


Letto ~ Sebelum Cahaya


Ku teringat, hati,
Yang bertabur, mimpi,
Kemana kau pergi, cinta
Perjalanan sunyi,
Yang kau tempuh sendiri,
Kuatkanlah hati, cinta

[Chorus:]
Ingatkan engkau kepada,
Embun pagi bersahaja,
Yang menemani mu,
Sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada,
Angin yang berhembus mesra,
Yang 'kan membelai mu, cinta

Kekuatan, hati,
Yang berpegang, janji,
Genggamlah tangan ku, cinta
Ku tak akan pergi,
Meninggalkan mu sendiri,
Temani hati mu cinta

Kan membelai mu, cinta


3 comments:

nur_alhuda193 said...

salam....lagu yang menarik..juga menjadi salah satu lagu kesukaan saya...tapi saya letak di frenster je..then..nak berkongsi boleh??bagilah coding yg mcm awak buat tu..boleh letak dgn blog saya..k tq...

huda

ZAMZ said...

salam huda dah paste kat shoutbox the link ...

fiza said...

i like it :)

Post a Comment