Free Internet Services in Penang

gud news la utk org penang ..leh dpt internet service free..sapa yg rumah dekat2 dgn tempat ni takyahla susah2 subscribe internet lagi dah kot...tapi camana diorang ni cover cost diorang ek...

PULAU PINANG: Penduduk Pulau Pinang akan menikmati perkhidmatan Internet tanpa wayar percuma tidak lagi yang disediakan oleh penyedia perkhidmatan dibolehkan Internet, Hotgate Technology (M) Sdn Bhd.

Pengerusi Hotgate, Michael Yang berkata buat permulaan, syarikat itu menerusi projek Wi-Fi Percuma Pulau Pinang, akan menyediakan kemudahan itu di lokasi terpilih di negeri berkenaan dalam tempoh sebulan.

Lokasi tersebut ialah Queensbay Mall, Macalister Road, Burmah Road, Gurney Plaza dan Gurney Drive, selain Bukit Jambul, Universiti Sains Malaysia (USM), Tanjong Bungah dan kawasan Butterworth.

“Lokasi itu akan diperluaskan secara berperingkat-peringkat sehingga akhirnya meliputi kira-kira 750 kawasan tumpuan, termasuk di tanah besar, dalam tempoh 15 bulan,” katanya pada pelancaran perkhidmatan itu di sini hari ini.

6 comments:

JULIE said...
This comment has been removed by the author.
JULIE said...

hepi lah kawan kita wilda tu ye..

Anonymous said...

emm sonok tu free...

Anonymous said...

uih...camni aku pn nak pindah ke penang la...hehe

Zamz said...

ok gak tu pindah penang..aku pun kekadang rasa nak pindah ke penang hehe

Adlan said...

wah.. bagus2..
tapi kalo sume da pki wifi risau plak speed jatuh..

ala.. tinggal 2 bulan je dok Penang ni..

Post a Comment