Selamat Berbuka Puasa...


rasa lapar plak tgk ayam nih...ni la juadah berbuka aku hari ni..tak dapat ayam golek pantai dalam ayam golek kat sini pun ok..

6 comments:

Tirana said...

Nasib baik la bukak blog zamz ni lepas berbuka. Kalau tak, mesti terliur tengok ayam panggang tu..

zamz said...

hehe nasib baikkk

Myza Pesona said...

Kat Tesco pun ada ayam golek macam ni Zamz!Golek percik, black pepper, honey, semua ada! Macam - macam ada!

zamz said...

emm betulla kat tesco pun ada tapi tak sure best ke tak

Myza Pesona said...

Anak2 ok je makan ayam tu. Sekali beli sekor! Kat Ayamas pun ok gak! tapi Ayamas mahal sikit la!

zamz said...

emm ok kot cuma tak penah beli je hehehe

Post a Comment