Datuk Shah Rukh Khan?

kelakarnya dgr news nih..apa lah diorang nih..mcm dah takde harga dah datuk kat msia ni..

17 comments:

azza_irah said...

adehh...
abih dah ke org kita yg berkelayakan..
sb dia artis ke..
sebab dia org ternama ke..
atau sebab kita org melayu di malaysia ni yg salu duk puja dia smpai adac org terpikir dia patut dpt anugerah datuk..huhuuu

iEn said...

wah2.. dpt datuk? baper cucu dah? hehehe

reena said...

tahhape2lah kan?? ekekekke... i love malaysia

@k@kPOKPEK said...

hebat2.. syabas beta (son in Hindi).. ahaks..

zamz said...

azza mesti sbb diorang ni peminat cite hindustan hehe

zamz said...

ien..shah rukh khan belum penah berlakon jadi datuk kot..tak penahla ada cucu lagi

zamz said...

emm reena cam tulah..ntah apa2

zamz said...

app ingatkan syabas inspector sahab hehe

wilda said...

Datuk Shah Rukh Khan?

nasib baik bukan pamela anderson ke, paris hilton ke, tom cruise ke, britney spears kn?

tp kn.. ape contribution datuk shah rukh khan ni pd malaysia? hmmm.. (setahu sy ramaiii lg para cendiakawan sperti mereka2 yg bertungkus lumus menghasilkn formulasi br utk memudahkn kehidupan rakyat. kenapa ukan mereka ye..)

wah..sy mempersoalkn mcm sy jeles jek. ade saye kisah? hehehehe

zariel said...

ntah apa-apa la malaysia ni... dah lari dari tujuan sebenar dah ni... bkn komen sebab jeles tapi komen sebab berharap dapat betulkan kelemahan... malaysia semakin celaru..

ps: zam, apsal tak guna layout komen blogger yg baru? takdelah keluar dari page asal... sori...sekadar bertanya :)

eddie dewanaga said...

ari tu gua ada dengar,
tapi kenapa YDP Melaka tu beria-ia kasik title tu pada artis luar..?
kasik pingat je sudah la..!

gelaran tu dah macam mainan je sekarang, sepatutnya Raja/Sultan je yg boleh kasik anugerah tu...

miezi said...

pelikkan? pe lah jasa dia gamaknya?

Puteri Ezza said...

Adakah ini bermakna kapla hotak orang-orang besar kat Malaysia ni dah tak betul? Hikhik.

Nak jadi artis gak la, supaya leh dapat gelaran Datuk (^_^)

Puteri Ezza said...

Adakah ini bermakna kapla hotak orang-orang besar kat Malaysia ni dah tak betul? Hikhik.

Nak jadi artis gak la, supaya leh dapat gelaran Datuk (^_^)

zamz said...

tulah pelik tapi benar belaka hehe

diorang cakap sbb dia perkenal kan msia dlm cite2 hindustan..rasanya takde plak dia cakap dlm cite hindustan tu jom pegi msia ke apa..

diorang cakap boleh attract tourist la kononnya..ntahlah

yg lagi tak bestnya shah rukh khan tak dtg pun..dlm surat je cakap terima..

fARHaNALiCiOus said...

hurm. senang2 je bagi datuk. bagi datin la plak kat shah rukh khan tu. aha~


*pagi tadi ade ternampak satu kedai ni. "kedai shah rukh"

zamz said...

lepas ni jadi kedai datuk shah rukh laa hehe

Post a Comment