Assalamualaikum Ya Ahlil Kubur

Insaf kejap masuk kawasan kubur nih walaupun masa raya je selalunya sampai...

kalau tak baca yassin pun blehla sedekah Al-Fatihah pada ahli keluarga yg dah meninggal..kalau kat rumah selalunya ingat yg dekat2 je...


byk betul kubur kat sini sampai rasa cam dah takde space la nak tanam...esok aku plak kat mana ek huhuhu


11 comments:

Ungku Nor said...

kita punya taim sok, Tuhan saja yang Maha Mengetahui, itu pasti..hehehe

saya said...

moga2 mati dalam keadaan yang beriman.. aminnnn

zamz said...

tu lah kita sendiri tak tau ..yg pentingnya mati dlm imann

LiYa said...

teringat pusara ayahanda tchenta... uhukuhuk...

Mak Su said...

huhuhu, teringat kat kubur kat kg.

iEn said...

seksi benor awek tu pi ziarah kuboQ..

p/s: xsempat nak pi kubur.. ujan lebat kat loQstaQ :(

zamz said...

liya..teringat2 lehla gi ziarah

zamz said...

ien..tu gambar hiasan je..hehe

Adila said...

kubur bertingkat la kot nanti
ke skrg dah buat?

zamz said...

maksu pun teringat kubor kat kg ek...kalau jauh sedekah je alfatihah

zamz said...

adilla rasanya dah ada tak sure kat mana

Post a Comment