Kak Yong Minta Maaf

korang ada ikut tak cite ni yg dibawak lari ke Lombok dan kawin kat sana kalau tak silap..sedih plak tgk berita tadi..camana la budak nih boleh ikut mamat tu dan tinggal family dia kat msia ni tak tau apa2 pun....

NUSA TENGGARA BARAT (MATARAM) - Pelukan erat anak berjaya meleraikan kemarahan Ahmad Abdul Hamid yang pada mula mahu menumbuk Nasrudin Dahrom dalam pertemuan penuh dramatik di sini semalam.

"Kak Yong (Fadilah) minta maaf abah, mama. Fadilah nak balik Malaysia," ucap Noor Fadilah, 18, sambil memeluk erat bapanya, Ahmad ketika mereka dipertemukan di Jabatan Imigresen Daerah Mataram di sini semalam. Masitah Abdulah, 42, keluar dari kereta dan terus memeluk erat anaknya yang sudah 54 hari berada di sini kerana dilarikan oleh pemuda dari Lombok Timur itu.

"Kenapa buat mama macam ini? Mama tertekan, semua keluarga sedih... apa pun terjadi mama tetap terima Kak Yong," soalnya sambil menangis teresak-esak.

Noor Fadilah dalam nada sebak seraya menjawab:

"Kak Yong bukan tak sayang mama... sayang... Kak Yong nak pulang."

Sebaik sahaja urusan di pejabat selesai, mereka terus dibawa ke Lapangan Terbang Selaparang sebelum bertolak pulang ke Malaysia dengan menaiki kapal terbang pukul 7 petang semalam.

10 comments:

//J.i.J.i.E// said...

entah la..mcm x ptut jer kecoh2 sal cite nii.. bdak permpuan tu pon 1...huhuh

zamz said...

gg kalau tak kecoh aritu tak jumpa budak ni..ilang camtu je karang

ezo said...

erm..

pelik kerana cinta sanggup membelakangkan keluarga..

nasib baik kak yong ni cepat sedar yang keluarga tu tiada galang gantinya..

zamz said...

nasib baik keluarga dia pegi sana..kalau tak mau tak balik

ZARA said...

seb baik...mak bapak terima lagik~

Sweet Thinker said...

bese la. rmi anak xnk masuk sorga! nk ikot laki. jauh dr tapak kaki ibu. kalo ibu tue mati sebab dia. cane? mmg gua marah. gua akan larikan gadis bali plak wat balik umah. haha!

Sweet Thinker said...

lg satu, minah nie dah pndi cakap indon. kes minum spender tok laki dia ka. hhaaha. baru 2 bln.

zamz said...

amboi ST ko minat minah indon ek...ngaku jelahhh hehehe..

*secret said...

nape yerp bnyak pompuan ikot laki indon?
heran2..
*garu pale*

zamz said...

entahlah pelik gak..
dah abis kot lelaki kat msia nih

Post a Comment