Pekerja Asing Bawa Pulang RM 9 Billion

tak sangka ek..dlm tempoh 6 bulan je aliran keluar duit kita sampai 9 billion tu baru import pekerja asing belum import barang2 lain lagi

9 comments:

Tirana said...

Orang asing cari duit kat tempat kita...orang kita cari duit kat mana pulak???

taukey said...

hehehe. ada tgk semalam ke siaran lansung? hehehe.

Ir. hydir said...

mmg pekerja asing rajin kerja...org kita nk kerja senang tp duit nak banyak... mana bleh camtu!

Myza Pesona said...

Orang kita pun macam mereka jugak, pegi keja kat Arab Saudi, Dubai, Qatar, Oman, Sudan, Turkmenistan dan lain - lain tempat lagi. Tapi bukanlah sebagai pembantu rumah!Itu je yang bezanya!Sekarang dh mcm trend pulak org Malaysia pergi keja kat luar negara!Tak cukup kaya lagi agaknya kot! Nak cari duit lebih lagi

wilda said...

bila rakyat kita dh biasa bertongkat..

agaknya bila dh dikurangkan pekerja asing ni, ada ke rakyat tempatan yang mahu ambil alih..

jika ada pun, jenohle nk bayooo..

huhu

azlin hashim said...

hah dah tu napa biarkan warga asing bersenang lenang masuk kat tmpt kita tanpa ada had.. d'org rajuin berkerja, tu lah imbuhan yg depa dpt..

shaxx said...

tu belim campur duit 5b yg bagi kat valucap lagi... hahah

Adry said...

Uiiiiii 9 bilion tu... gila banyaknya... tapi kalau dorang takda, boleh kerr rakyat tempatan ganti semuanya?? huhu


Adry @ http://www.adrysabry.com

zamz said...

emm tapi kalau kira2 kan..lebih kurang ada 2 juta pekerja asing kat msia ni...in avg setiap org hantar balik rm750 sebulan....

gaji diorang bukan lagi kurang ke..musykil tul lah

Post a Comment