Harga Barang Masih Tak Turun?

16 comments:

Tirana said...

Apa-apa pun kita jugak la yang jadi mangsa..

zamz said...

emm tirana kalau bukan kita sapa lagi hehe

Adry said...

ya ya... bila la harga barang nak turun.. hampeh tul

@k@kPOKPEK said...

memang tak turun.. buat letih tunggu jer..

ezo said...

bila la nak turun harga barang ni?

nak tunggu minyak turun sampai 50 sen ke..

huhu

*secret said...

aah la..
bile nk tuwon neyh..
acececeh..
mcm org lak yg beli lauk..
tp tol aa..
megi pon dah mahal aaa skang..
bengkok2!!

dins said...

minyak nak turun lagi nie...barang tak turun2...boikot jer...biar padan muka

Jard The Great said...

LoL...exchange links?? hhehe..

i follow ur blog.. u follow mine k??

it's a deal?? hehe (muka tak malu nih...)

love is forever said...

rege orang pompuan naik tak bro...

iEn said...

uwaa! rindu nak beli nasiklemak 2 bungkuss... bile nak turun nih

zamz said...

fuiyo 2 bungku ek ien..patut muncet hikhik

Sweet Thinker said...

hehe. akoo nk post gak aritue gmbr nie. tp dok save dlm pc jek lg. xde ide nk merapu. huhu!

zamz said...

ST aku post je tak pikir panjang pun....lainla ko mmg terer mengayat hehe

zamz said...

fina..rega pompuan pun naik aa...skrg standard 10k ke atas..kalau takde "k" takleh kawin la skrg ni

zamz said...

jard boleh je..sorila lambat hehe

zamz said...

haha dins sian kat diri sendiri nak boikot diorang..apa plak nak makan lepas ni

Post a Comment