Konsert Pagi Sabtu ~ Beaming Mind Beaming Smile

baru je lelap tido kejap lepas subuh dah kena kejut balik..selalunya sabtu pagilah hari aku lena puas2..nampaknya not today

anak aku pepagi lagi dah siap...dgn baju yg cikgu dia bagi utk buat performance..so sebelum pukul 8 kitorang dah keluar dari rumah walaupun tempat tu dekat je..manala tau tetiba traffic jam plak arini..yela harga minyak kan dah turun sume org nak jalan2 msia hehe..

sempatla tangkap gambar sebelum dia masuk..nampak excited je dia dgn baju pink tu..

tgk jadualnya..lambatla plak..kul 10.30 baru start beb..kitorang kul 8.20 dah tercegat depan dewan risda tu....so masuk je antar anak aku..terus la kitorang ke kedai makan sebelah tu..walaupun tak seberapa bolehla nak breakfast sesambil buang masa...


in between tu ada plak sesi bergambar..ambik cameraman professional tu..sure mahal nih..agak2 kena bayar lagi ke nanti..tak sure plak aku...


ni one of the performance lah..disebabkan pergerakan diorang terlalu pantas (alasan nih) tak dpt la camera aku nak capture betul..mcm tangkap gambar org lari 100m je nih hehe..performance ikut class dlm 3 ke 4 performance..


ni masa dah nak abis dah..parents pun dah ramai ke depan nak jadi cameraman sendiri plak termasuk la aku sendiri...actually mmg ada graduation certificate tapi utk bebudak 6 tahun je..anak aku next year lah..kejap je lepas tu dah nak masuk darjah 1..


so setengah hari dah abis tgk concert...balik tu aku cover balik tido hehehe

4 comments:

su said...

alahaiii tomeynyer dia....

Anonymous said...

wah.. konsert kanak2.. aktif sungguh anak encik nih..

Anonymous said...

Dah agak dah! Bukan artis je yg buat konsert sekarang, anak - anak yang kat tadika pun dah pandai buat konsert! Lepas tu buat Graduation Day kat hotel!

Zamz said...

zaman skrg ni mmg camtu...graduation day mcm nak grad kat uni hehe...

Post a Comment