Adehh Sakit Badanku


adehh sakit2 plak badan aku lepas gi massage smlm..patutnya objectivenya nak bagi blood circulation sume ok....punya la sakit masa massage tu..sampai confuse plak aku ni nak bagi ok ke nak bagi lagi sakit

tapi lepas massage tu rasa pening dgn sakit2 plak...siap ada tanda2 lebam tuu lebih kurang cam gambar kat atas tu la...tu bukan gambar aku ok ...malas la nak letak gambar aku yg seksi banget hehehe lagipun aku tgk kat belakang badan aku lagi horror dari kat gambar atas tu...huhuhu

hopefully by arini badan aku rasa ok sikitlah..

2 comments:

Tirana said...

Teruk bunyinya Zamz..hehehe..Macam tu massage?

zamz said...

mmg teruk pun..pagi ni pun tak ilang lagi bekas2 urut tu huhuh

Post a Comment