Kenyang Perut Susah Hati

ni bukan perut aku ok..kecik sgt nih haha


selalu org cakap kenyang perut senang hati.

tapi kalau dah terlalu kenyang boleh jadi susah hati la pulak.


akula tu..

sampai nak blog pun takde idea, rasa mengah semacam.

mau sampai esok pagi camni padahal aku makan burger je petang tadi...huhuhu

10 comments:

love is forever said...

hehehe..berapa rrr perimeter perut zamz rrr....asal bahagia rrr

Zamz said...

fina mana leh disclose p&c tuh

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe...

makan burger berapa banyak tu?

hik3~

daku cuma minum milo sahaja malam ni..
(menghabiskan stok camping...)

cendawanintim said...

sama ar tajuk n3 kita, cuma ada lari skeeeeet ajer!!ada 'kimia' nih!

K-A!R-yL or KhairiL's said...

huu
sob3x

Zamz said...

zara satu je aa..aik minum milo je?

Zamz said...

a'ah la cendawanintim terbalik sikit je haha
bukan takat kimia, bio, fizik pun ada gak hehe

Zamz said...

khairil kenapa sedih tuu

mawaddah said...

burger tu manyak angin la..tu pasal awk bkn la kenyang sgt...tp mengah2 tu sbb angin...

Zamz said...

yeke mawaddah tak tau plak byk angin

Post a Comment