Ngantuknya..

ngantuk nya malam ni..keja tak siap lagi huhuhu..

layan cite madu 3 ni tak ngantuk plak...tgk berpuluh kali pun nak tgk lagi..

10 comments:

lupekanje said...

ala comei nyer budat ticit nih...petang tdi acik di dtgi tetamu kecit camnih...baby mirza...rasa tk sabo nk bcucu sindri..heheh..(lambat lagik tuh...kata ibu baby mirza tuh...) cehh..anak slg dh nk masuk 22...acik dlu umoq 22 dh tawin dh..tpi depa ni dok blajaq lagi..lambatla lagi...:)
Madu 3? acik dulu suka tgk...tpi bila acik tekena tipu cam tipah tu, acik tk ndak tgk lagi citer nih...PRamlee ni cam ajar ong laki menipu..ceeet...

Zamz said...

hehe awalnya acik kawin..

p ramlee tu skadar hiburan je..tapi isinya kalau cakap betul2 dgn pompuan pun diorang tak bagi jugak

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Butang baju aku mana Pah....

hahahaha~

best giler ahh citer tu...

Adry said...

hehehe... cerita tu memang best... ada pengajaran tu... hehe

dBagHaNi said...

cute lak dak tuu

zamz said...

haha zara..part tu mmg best..

zamz said...

adry byk pengajaran tuu..

dah belajar ke belum cara nak kawin 3 hehe

Chekgu BaniHassim said...

ngantuk layan je la tido...
senang!

Aku-Ida said...

ooo ngantuk eh... g taruk minyak cap kapak kat mate tu.. mesti ilang mantuk.. cubalah untuk keberkesanan.. heh heh heh

meo188 said...

tutup mulut bila menguap dik ooiiiii...

Post a Comment