Hari2 Tgk Gambar Camni Boleh Kena Heart Attack Jadinya


boleh sakit jantung kalau tiap2 hari tgk gambar macam ni..tapi inilah realiti kalau kita asik terlena je..ntah2 kita pun boleh jadi macam ni satu hari nauzubillah

13 comments:

Farah Aminuddin said...

ya allah, kejamnye mereka...

Jard The Great said...

naik darah aku...

En. PeRD said...

heizz... kesian sgt2.. nak wat cmner bang..
negara kiter ni pon dah ader dah perang2 ni.. tapi bukan perang bom la... sayer ader post artikel tajuk 'sgt kurang ajar'.. check it up..

Chekgu BaniHassim said...

mintak simpang!

@LiYaNNuaR said...

Masya Allah.. dup dap jantunggg aku...

RHEA said...

sedihnyer..

knpe kte tak mampu nak buat apa2??? :'(

Zamz said...

rhea..skrg ni diorang dah start memboikot barangan yg ada kena mengena dgn yahudi..

Zamz said...

aliyannuar..cam lagu dangdut plak dag dig dug hehe

Zamz said...

chekgubh..kena selalu beringat la kita sume kan

Zamz said...

en perd..mmg kesian la..cuma kena cari jalan la utk buat apa yg boleh utk hentikan sume ni

Zamz said...

jard...mmg sesapa tgk pun bleh naik darah

Zamz said...

farah diorang ni mmg dah diketahui kejam dari dulu lagi...

rantong said...

Doa untuk Iraq
Saudara kita yang seagama di IRAQ diambang kemusnahan dalam semua aspek kehidupan. Kita tidak boleh menahan atau membendung rasukan perasaan yang telah hilang pedomannya sebagai manusia berfikir saperti biasa. Kita tidak mempunyai kekuatan fizikal atau sebarang kecanggihan untuk menghalangnya dari kemusnahan. Sebagai umat Islam, berpegang teguh kepada rukun Islam dan Iman, kita ada Allah Taala. Sebagai berpegang teguh kepada rukun Iman, khususnya pada ketika ini, percayalah akan Rukun Iman Yang Pertama;

Percayakan Allah
Jesteru itu, adalah diharapkan jangan dilupai untuk membaca Surah Al-Fil(Alam Tarokai Fafa Ala Robika bi-asha bil-Fil) sebanyak 3 kali setiap solat Fardhu serta diikuti doa "Ya Allah, KAU musnahkan tentera Amerika Syarikat dan sekutunya sepertimana KAU utuskan ABABIL memusnahkan ABRAHA dari muka bumiMU. "Ya Allah, selamatkanlah umat Islam yg sedang sengsara di Palestin, Afghanistan, Iraq, Chechnya dan serata pelusuk dunia akibat dari angkara mungkar dan kekejaman musuh musuh Mu. Peliharakanlah mereka, lindungilah mereka, kasihanilah mereka dan berikanlah rahmatMu ke atas mereka."

Post a Comment