Kempen Boikot Produk Yahudi Dilancar


ni lagi satu alternative utk membantah kezaliman ke atas rakyat palestin
further info check website PPIM

10 comments:

twenty-six said...

apa yang tinggal?bawang yang kita import ke malaysia pun menggunakan kontena milik israel.....

dBagHaNi said...

hemmm...aku mmg x pkai colgate
dan aku gk x penah minum kat starbucks
sebb dorang ckp starbucks x dapt lesen halal yg betoll...wallahualamm

bd fabregas said...

alamak, aku ni addicted to coca cola..

lupekanje said...

aper lagi senarai barang2 Yahudi?? mana boleh dapat? Kalau boleh elak..kita elakla beli, dan kita guna barangan buatan Malaysia atau buatan negara lain....jgn pulak kita ingat dari negara India misalnya, tapi rerupernya Indiapun impot dari Israel...tipah tetipu la jawabnya..
memang dah banyak barang perdagangan di dominasi olh Yahudi laknatullah tanpa kita sedari...ndak tk ndak, kita guna juga khidmat diorg tu..kita tetap jadik penyumbang ekonomi diorg...kecuali, kita proses semua barang kegunaan kita sendiri....ada boleyyy???
Duduk kampung, tanam sayur sendiri...lupakan semua barangan yang diimpot cam tepung, susu tepung impot, sayur2, buah2 impot, kosmetik, coklat2 impot, keju, aper2 lagi yg diimpot..
yg mana blh tanam sindri, kita tanam..kok ada tanah tmpt menanam..bawangpun, tanamla sendiri..klu gian nak makan bawang, beli je daun bawang...tanam balik...heheh..dah bawangpun impot guna khidmat israel..klu centu, bru lah barangan Yahudi tk dpt menembusi negara kita...dan kita tidak akan jadik penyumbang kepada kemewahan dan kekejaman mereka..
Walaupun negara kita kecil...seciput je agaknya sumbangan utk Yahudi, at least, kita tidak menyokong mereka...tanpa kita sedari...betui tak..?
acik da lama tk guna colgate, dah bepuluh thn tk minum coke..dan tk pnah masuk starbuck tu...dan smua rangkaian fast food...memang jaaaaraaaangg jaaaaraaang sgt..masuk KFC,Pizza hut, McD smua tuh...tpi klu org blanje..tk kuat nak menolak..

Chekgu BaniHassim said...

kepsi, mekdi tu mmg kene dipromotkan supaya diboikot...
tgk je la rege prosperity beger tu, mencanak2 naik...tu sume nk nyumbang ke sana la tuh (ni komen jeles dan tak sanggup nk beli prosperity lagi)
Boikot KFC,MCD...esp PBurger tuuu!

zamz said...

twenty six..kita buat apa yg termampu je lah

Zamz said...

dba..betul ke starbuck tak dpt lesen halal yg betul..nampak bertampal je lesen halal tu

Zamz said...

bd fabregas try la minum air lain..byk yg lebih kurang je

Zamz said...

lupekanje cuba cari kat website ppim tu..byk sebenarnya

Zamz said...

haha chekgubh apsal dgn cite prosperity burger tu hehe

Post a Comment