Dah Lama Hidup...

nampaknya hari ni genaplah usia aku yg mencapai 22 tahun..tak sangka kan dah lama gak aku hidup kat muka bumi nih.

cuma disebabkan setiap hari aku buat benda yang sama, dari bangun tidur sampai lah malam aku tidur balik, so benda tu jadi rutin kehidupan.

agaknya aku sendiri takleh nak pilih hari mana yg lebih special bagi diri aku (ni tak termasuk besday aku dan yg sewaktu dengannya) berbanding hari2 lain..sbab semuanya lebih kurang je.


aku tak nak satu hari bila umur aku dah 50 tahun pun still aku memikirkan benda yang sama macam hari ni..apa yang aku dah buat dengan umur aku yg 50 tahun tuh...lama tu 50 tahun.


harap2nya by that time aku tau apa yg aku dah buat dengan hidup aku dan aku tak payah lagi bangun pagi tanya diri sendiri soklan2 camni i.e. dah cukup ke bekalan, d
ah cukup ke hubungan, dah cukup ke harta etc...penat tu nak menjawab dgn diri sendiri...

tapi betterla aku practise menjawab dari skrg daripada nanti aku menjawab di hari kemudian plak kan..


apa aku dah melalut nih..tak abis lagi pening nih hehe

apa2 pun terima kasih yg tak terhingga kpd sume yg wish happy besday dan jugak mereka yg selalu bertandang kat sini...semoga korang sume selamat hendaknya dan dimurahkan rezeki


and another special thanks to my other half and the kids...for being so wonderful all this while kan..

dan tak lupa juga thanks for the special besday gift..malas cakap byk la korang tgk la sendiri hihihi..


aku rasa ni salah satu sebab dari smlm aku takde mood nak buat posting hahaha

lupa lak umur aku kat atas tu ada ralat sikit..korang tambah la sendiri dgn angka 10 ek hehe

16 comments:

Luth Textile said...

selamat hari tua

ZuRaWiTa AhMaD said...

wahhh....hp..best2 ni...zura dok pkai sekarang N95...sblum ni..N80...tak pikir nak tukar lain..sbb kalau zura nk tukar..husband pun nk tukar gak cam aritu tukar amik N95...last2 amik yg sama...senang cerita..

IxoR@ said...

Waa....igt tadi mudanya! Tup tup rupa-rupanya kena tambah lg 10. Nway, selamat hari lahir....

Best la dpt hadiah hp... :)

Semoga murah rezeki & panjang umo

BELLA said...

happy birthday uncle ! haha . semoga pnjg umur dan dmurahkn rezeki :D nk fon tu gak !

chekgu Bani Hassim said...

happy bday pakcik zamz...
semoga berbahagia di samping henfon baru...

scOotBerry said...

selamat hari lahir..
mOga panjang umO dan dmurahkan rejeki..

lupekanje said...

isshhh..beriyer acik hingat sebaya dgn umur anak acik tdi....hehe.
selamat menyambut ulangtahun kelahiran...semoga hidup tambah berkat dan diberi nikmat keimanan dan ketakwaan serta dimurahkan rezeki.

Anonymous said...

selamat hari jadi ... dah tua rupanyer yer..ehehehe...siap hadiah lagi tuh Nokia 5800...lagi ligat la blogging lepas nie.

Zamz said...

thanks luth...makin sikit umur nih hehe

Zamz said...

haha zura..senangla amik sama..tak gaduh nak berebut hehe

Zamz said...

haha ixora dummy je tu ekekke..dpt hadiah mmg best

Zamz said...

haha nemo uncle ek :P..
thanks

Zamz said...

haha chekgubh..tq..mmg tgh bahagia nih

Zamz said...

intan dayana tq

Zamz said...

tq achik..dummy je tu hehe

Zamz said...

tq dins..mana ada ligat..hehe

Post a Comment