Utusan: Macam2 Cite Politik

menjelang pemilihan umno ni sure everyday byk cite politik je kan

tetambah plak dah keluar senarai yg bersalah disebabkan politik wang

kalau aku yg jadi ali rustam, sure muka aku dah tak boleh nak senyum...satu malaysia tau dia di isytihar bersalah sbb politik wang dan tidak dibenarkan bertanding

cuma musykil sikit kenapa agen2 dia je kena gantung bertahun2 dan dia tak pulak kena

6 comments:

z@md0tc0m ^^ said...

adatlah bro..
macam ni lah senario politik negara kita..pusing2 orang lain yang kena..huhu

SiS-lin said...

itu la ek,kadang2 dunia politik ni mmg x leh lari dr rasuah dn seleweng,takat nk mewah kaya dh cukup dh bg nye tu,apa lg yg di kejar ek...aduhhaiii

Tirana said...

Zamz..

Saya pening kepala baca pasal politik..kadang2 rasa nak muntah pun ada..hehehe

Zamz said...

z@mdotcom..mcm tula dunia politik..mcm undang2 rimba..sapa tak kuat dia la jadi mangsa

Zamz said...

sislin..mmg takleh lari ek..boleh kot kalau nak buat betul2..pemberi dan penerima sume kena hukum..ni selalu yg kena sebelah pihak je..tu yg tak paham tu..

Zamz said...

tirana...mmg pening gak baca tapi nak biar kan tak amik tau langsung pun susah gak kan..

Post a Comment