Jawapan2 Canggih Masa Exam hihi




18 comments:

penjenayah.merah.jambu. said...

hahahaha..
rajinlah pulakkan dorang melukes,alahaiiii...

sharamli said...

sgt canggih..ni sah pakai bju sk0lah CANGGIH ni..

Myza Pesona said...

Tu kertas soalan ambik kt mana? Anak-anak murid zaman sekarang, bila dah tak tau jawapan atau tak reti nak jawap, dia bagilah jawapan sendiri!Geram sangat2, macam la cikgu dia tak mengajar langsung!Nanti nak tanda kertas periksa ni, mesti ada mcm2 jawapan!

Chekgu BaniHassim said...

tak semenggah punye budak...
kalau dpt kat aku, mmg aku sekeh jea nih...

Kujie said...

nak fikir jawap soalan tak sempat...tp nak menconteng ada pula masa

zamz said...

secret...diorang ni patut masuk kelas lukisan sebenarnya hehe

Zamz said...

haha kakjie..macam tula bila takde idea kan..byk je masa lainla tau jawapan cfm tak cukup masa punya

Zamz said...

sharamli...jawapan je canggih, baju canggih..tapi markah gak tak canggih hehe

Zamz said...

wah cikgu myza..dah marah ni..ada yg kena rotan tak nanti hehe

Zamz said...

wah chekgu bh...ganas sungguh nih hehe

IxoR@ said...

aduhhh...pening ni...

Zamz said...

pening lagi ke

samdaddycool said...

Kalau aku jadi cikgu budak ni.. memang kena libas!

meo188 said...

ninja tetel,,, huhuhuhu

naDDy said...

bebudak yang sengal...

zamz said...

haha samdaddycool..selalu ke melibas hihi

zamz said...

meo...ada bakat melukis tak diorang nih hihi

zamz said...

naddy..tgh boringla tu

Post a Comment