Lepas Sekolah, ITM, Kem PLKN Plak Ditutup Kerana H1N1

kalau tgk kan kes H1N1 ni makin bertambah plak dari sehari ke sehari, ingatkan hari tu macam dah ok

Agaknya kita kurang ambik berat kot pasal H1N1 nih...kalau tgk kan kat mana2 pun mana ada org kita pakai topeng2 nih termasukla aku huhu..kalau foreigners tu ada la

yela kat negara lain pun pakai topeng pun kena gak kan..selalunya itu la pandangan kita hehe

rasanya sampai satu tahap yg kita kena lebih berhati2 kan..

13 comments:

ezany said...

pasni opis2 lak tutup.. hahaha..

bEEdLE d' bARd said...

memang dh kena leboh berhati2 skrgnie..

@LiYaNNuaR said...

syok nya kalo opis tutup... dok umah je... ngeh ngeh ngeh

zamspotte said...

alamak... kita kena lebih berwaspada... pakai topeng sepanjang masa... Cepat!!!

Myza Pesona said...

Sekarang bilangan kes semakin bertambah setiap hari! Memang betul agaknya langkah-langkah keselamatan dan pencegahan kurang dititikberatkan!Sepatutnya cuti seminggu duduk kat rumah, tapi setengah tu siap balik kampung lagi! Manalah tau kat kampung pulak nanti merebak pulak!Dulu masa jerebu, memang pakai topeng muka tu, tapi orang-orang kita ni pandang semacam je!Biasanya foreigners la yang buat semua tu! Orang kita buat jugak, tapi buat bodoh atau buat tak tau je!

zamz said...

ezany harap2 jgn la camtu harapnya..biarpun aku suka cuti hehe

Zamz said...

beedle d bard...betul3

Zamz said...

aliyannuar syok kee :P

Zamz said...

zamspotte...bukanla nak suruh bertopeng sepanjang masa tapi berhati2 je..ramai dah yg kena kan

Zamz said...

tul tu myza..org bagi cuti balik kuarantin kan diri..diorang plak jenjalan kan..mmg vacation betullah

iEn said...

erk kuala kangsar?? abehla den.. huhu

idyavie said...

inilah akibatnya kalo manusia dah byk membuat onar didlm dunia..

::AnEp:: said...

betol3..kne hati..lbh baek x pyh kuar rmh..kn???aku pon dah mls nk g tmpt yg rmai owg..kebarangkalian nk kne adalah tinggi...bhaye 2..tp aku dh cek dh..okay..huhu

Post a Comment