Majikan Malaysia Sanggup Bayar Maid RM 700 Sebulan???

aku dah baca cite ni tapi aku cuma tak puas hati org msia kat mana yg sanggup bayar maid sampai rm700 nih

apsal la dia tak tanya aku...cfm aku cakap tak nak huhuhu

diorang ni tak sedar ke 700 tu bersih woo..takde tolak pun
gaji aku pun tak sebersih dan sesuci tuh...

makan, tempat tinggal, percutian sume ditanggung..tak penah lagi aku suruh maid aku bayar sewa bilik, makan, tambang percutian

its time...

5 comments:

Cipan said...

byknyer... org keje shopping complex pun xbyk cenggitu

Zamz said...

tulah ni yg gua stress ni karang gua plak tukar profession jadi maid muahahaha

IxoR@ said...

ermm...

kalau la begitu, ixora pun nak...gaji bersih tu....

zamz said...

haha nak ke ixora..
mehla apply hehehe

::AnEp:: said...

betol..bersyukur la dpt byk 2..

Post a Comment